10 korzyści, które przyniesie Ci strona internetowa

1. Wiarygodność

Dobra strona internetowa, nie tylko przyciąga uwagę potencjalnych klientów, ale przede wszystkim, pokazuje że poważnie traktujesz swój biznes. To właśnie ona odróżnia hobbystów, od prawdziwych przedsiębiorców. Większa wiarygodność firmy, pomoże zyskać większe zaufanie – to z kolei przełoży się na większą sprzedaż.

 

2. Pracuje dla Ciebie 24/7

Niezależnie od godziny, dnia ani okoliczności, Twoja strona www pracuje dla Ciebie 24 godziny, 7 dni w tygodniu. Nawet gdy żaden z pracowników nie będzie dostępny, klienci nadal będą mogli uzyskać potrzebne informacje, zakupić produkt lub umówić się na wizytę

   

3. Automatyzacja

Jeśli Twój proces sprzedażowy opiera się na ustalonym schemacie, jego realizacje można w pełni, lub częściowo powierzyć swojej stronie, lub aplikacji internetowej. W ten sposób zaoszczędzisz mnóstwo czasu, oraz pieniędzy.

 

4. Oszczędność

Dobra strona internetowa, pozwoli Ci zredukować, lub całkiem zlikwidować koszt druku wizytówek, ulotek, broszur oraz reklam lokalnych. Pomoże również obniżyć wydatki np. na rekrutację nowych pracowników, podpisywanie kontraktów lub szkoleń.

 

5. Dostępność

W poszukiwaniu usług lub towarów, większość użytkowników wpisuje słowa kluczowe do wyszukiwarek internetowych jak np. Google. Dzięki dobrze zoptymalizowanej stronie, Twoja firma częściej pojawi się w wynikach wyszukiwań, co przełoży się na większą sprzedaż

   

6. Baza klientów

Dzięki zastosowaniu m.in. formularzy, newsletterów, chatbotów lub komunikatorów, strona internetowa jest w stanie zgromadzić bazę potencjalnych klientów, którą możesz wykorzystać w kampaniach reklamowych

   

7. Unikalność

Facebook, Twitter, Instagram, to świetne narzędzia, które możesz wykorzystać do promowania Twojej firmy. Wszystkie social media mają jednak wspólną wadę – ograniczone możliwości pod kątem projektowania oraz dodawania treści. W przypadku strony internetowej, jedynym ograniczeniem jest wyobraźnia. Może w pełni wyrazić osobowość Twojej marki

   

8. Dostępność

Tracisz wiele czasu na udzielanie klientom tych samych odpowiedzi na te same pytania? Również tutaj, Twoja strona może Cię wyręczyć. Możesz na niej zamieścić informacje, na temat firmy oraz na bieżąco informować o promocjach i aktualnościach

 

9. Ogromny popyt

Z roku na rok, wydajemy co raz więcej pieniędzy przez internet. Szacuje się że do 2021r. Ponad 2.1 miliarda osób na całym świecie będzie robić zakupy w sieci ( w 2016r. liczba ta wynosiła 1.6 miliarda). Ogromne zainteresowanie tą formą nabywania produktów i usług, tworzy wiele możliwości do rozwoju Twojej firmy.

   

10. Twoja konkurencja, najpewniej już ją ma.

Podczas gdy 36% małych firm nie posiada strony internetowej, 64% przedsiębiorstw już je ma. Większość z nas zwykle zaczyna poszukiwania, od wyszukania firm z okolicy, które posiadają daną usługę lub towar. Brak strony internetowej, może przyczynić się do utraty potencjalnych klientów